Produkcja etykiet produktowych umożliwia lepsze zaprezentowanie się na tle konkurencji. Warunek jest praktycznie jeden: etykieta musi być na tyle ciekawa, aby przyciągała oko klienta. Do tego celu mogą służyć etykiety ozdobne, wykonywane w różnych technikach.
Druk etykiet z ozdobami. Jak wyróżnić swój produkt na tle konkurencji?
Ozdobne etykiety znajdują swoje zastosowanie w produktach okolicznościowych oraz towarach premium. Nie może zatem dziwić fakt, iż artystyczne etykiety cieszą się dużym wzięciem i są chętnie produkowane przez drukarnie cyfrowe. Część z nich, oprócz naniesienia odpowiedniej tekstury, podlega również ręcznym pracom introligatorskim.
Prace ręczne nadają etykietom oryginalności i są szansa na wyróżnienie produktu na tle konkurencyjnego asortymentu. Tutaj dużo zależy nie tylko od sposobu drukowania początkowej etykiety, ale i od samych umiejętności technika wykonującego zdobienie.
Żmudna praca, która daje efekty. Druk etykiet ozdobnych
Introligatorskie ozdabianie etykiet polega na ręcznym wycinaniu, kształtowaniu i nanoszeniu dodatkowych elementów, upiększających końcowy wytwór. Ozdobne etykiety wykorzystywane są przed firmy, które chcą sprzedać swoje produkty np. w okresie świątecznym. Coraz częściej wykorzystuje się je także do naklejania na „produkty z wyższej półki”.
Konsumentów przyciąga nie tylko wygląd samego opakowania, ale i również estetyka etykiety. Jeśli jest ona na wysokim poziomie, to szansa, iż produkt się sprzeda – znacznie rośnie. Nie jest to jednak jedyny sposób na uzyskanie estetycznego efektu wizualnego
Cyfrowy druk etykiet: produkt staje się schludny, stylowy i zachęcający
Technologie wykorzystywane przez drukarnie umożliwiają uzyskanie zadowalającego efektu, który będzie działał na wyobraźnię osoby konfrontującej się z produktem końcowym. Etykieta bowiem to niezwykle istotny element opakowania, który może przesądzić o zakupie.
Profesjonalny druk etykiet jest szansą na zwiększenie sprzedaży swoich produktów. Klienci, którzy oglądają produkt, zaledwie w kilka sekund zdecydują, czy produkt ich zachęcił, czy nie. Etykieta, która znajduje się w istotnym miejscu opakowania, jest elementem, z którym klient konfrontuje się w pierwszej kolejności. Warto zatem, aby była wykonana estetycznie oraz schludnie.
Artykuł powstał w oparciu o materiały znalezione na Eticod.pl.