Manekiny całopostaciowe można spotkać zarówno na sklepowych witrynach jak i we wnętrzach punktów handlowych, czy usługowych. Nic dziwnego, bowiem jest to jedno z najbardziej sprawdzonych rozwiązań dotyczących promowania odzieży oraz różnego typu akcesoriów.

Manekiny całopostaciowe – naturalne, czy abstrakcyjne

Decydując się na zakup manekina należy rozważyć kilka opcji. Pierwszym zadaniem będzie decyzja o płci manekina, a także jego ogólnym wyglądzie. Producenci kukieł w swojej ofercie posiadają zazwyczaj dwa wiodące warianty. Pierwszy to manekin ściśle nawiązujący do ludzkiego wyglądu, którego można nazwać naturalnym. Będzie on posiadał rysy twarzy, wyraźnie zaznaczone oczodoły, a także inne części twarzy. Konkretne kształty będzie posiadała cała jego sylwetka. Możliwym jest również wyposażenie takiego manekina w perukę. Drugą opcją jest manekin abstrakcyjny. W jego przypadku odchodzi się od zaznaczania wyraźnego podobieństwa do człowieka. Stawia się za to na ciekawe kształty np. gładkie jajo zamiast głowy.

Manekiny całopostaciowe – specjalne

W ofercie producentów można znaleźć również manekiny nazwane specjalnymi. Oznacza to, że służą one do prezentowania konkretnego asortymentu. Wśród nich znaleźć można manekiny ciążowe, bieliźniane, plus size, stylizowane, czy giętkie. Pierwsze dwa jak sama nazwa wskazuje nadają się do prezentacji odzieży przeznaczonej dla kobiet w ciąży jak i intymnej części garderoby. Manekiny plus size to bardzo popularne w ostatnim czasie rozwiązania, które mają na celu wyeksponowanie odzieży przeznaczonej dla osób w większym niż standardowe 36/38/40rozmiarze. Z kolei manekiny stylizowane maja nawiązywać do konkretnego nurtu lub epoki. Bardzo ciekawym rozwiązaniem dostępnym także na stronie https://sklep.moremannequins.pl/ są kukły giętkie. Najlepiej sprawdzą się one w sklepach z odzieżą sportową, gdzie bardzo ważne jest ukazanie elastyczności materiału. Co więcej manekin w pozycji sportowej dużo bardziej wpływa na wyobraźnię klienta, który jest w stanie wyobrazić sobie siebie podczas uprawiania aktywności fizycznej. Właśnie dlatego tak ważne jest, by jak najlepiej przeanalizować swoją ofertę i przemyśleć zakup manekina. Wszystko po to, by promocja przyniosła wymierne rezultaty w postaci sprzedanych sztuk odzieży, czy akcesoriów. Warto również zaznaczyć, że w przypadku tych drugich nie będzie konieczne kupowanie manekina całopostaciowego. Może za to wystarczyć ekspozytor, który świetnie wyeksponuje właściwości np. biżuterii.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here